loading...
دیوانه وار دوست دارم
حامد بازدید : 55 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (1)
زمانه به من آموخت که دست دادان معنی رفاقت نیست

وعشق وزیدن ضمانت تنها نشدن نیست هیچ وقت دل به کسی نبند

چون این دنیا اینقدر کوچیکه که توش دو تا دل جا نمی شند اگر هم

دل بستگی هیچ وقت ازش جدا نشوچون اینقدر بزرگه که پیداش نمی کنی

تو گفتی عاشقی سه دنیا برام  یه قفسه گفتی  مه عشق یه عادته

دنیای دلم پر از شکایته

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1391/07/04 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من خسته نباشبد
وبلاگ خوب و زیبایی داری

شما که وبلاگ به ابن زیبایی داری و زمان میزاری چرا وبلاگ خودت رو به وب سایت تبدیل نمیکنی تا در یک فضای شخصی بدون محدودیت و تبلیغات فعالیت کنی

میتونی یک قالب زببا و یک طراحی دلخواه داشته باشی و تمام مطالب و نظرات همین وبلاگ رو هم انتقال بدی به وب سایت جدید

و در وب سایت جدید در آمد هم داشته باشی از تبلیغات

با من تماس بگیر تا توضیحات بیشتر بدم ......

09358277721
09354556918

021-66054902

powerhosting.ir@gmail.com

www.powerhosting.ir/convert-blog-to-website

راه اندازی فروشگاه آنلاین
راه اندازی فروش کارت شارژ آنلاین
راه اندازی تالار گفتگو و فروم
راه اندازی سایت دانلود
و .....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام دوستان شما این وب را در چه حدی میبینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 275
  • بازدید کلی : 5,170