loading...
دیوانه وار دوست دارم
حامد بازدید : 29 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

ای که دنیایش تو هستی قلب پر مهرم شکستی


آمدی جایم گرفتی در کنار او نشستی


کاش... من جای تو بودم...


قصه میگوید برایت از امید و آرزوها


مینشیند روبرویت با نگاهی پر تمنا


کاش...  من جای تو بودم...


مینشی در کنارش آن شب خوب عروسی


شادیت آوای تبریک آن سرور و دیده بوسی


کاش ...من جا تو بودم...


در عقیق دیدگانت مینشیند نقش فردا


میرود از شهر قلبت تک سوار درد و غمها


کاش ...من جا تو بودم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام دوستان شما این وب را در چه حدی میبینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 217
  • بازدید کلی : 5,112