loading...
دیوانه وار دوست دارم
حامد بازدید : 52 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

 

يـــک شبـــي مجنون نمازش را شکست

بـي وضـــو در کــوچـــــه ليـــــلا نشست

عشـق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جـــــام الستش کرده بود

ســــجده اي زد بر لب درگــاه او

پُــر ز ليـــلا شــد دل پـــــــر آه او

گفــــت يـــــا رب از چه خـــوارم کرده اي

بــر صــليــــــب عشـــــق دارم کــرده اي

جـــــــام ليـــلا را بـــه دستـــــم داده اي

وندر اين بازي شکستم داده اي

نيشتر عشقش به جانم مي زني

دردم از ليـــــلاست آنم مي زني

خسته ام زين عشــــــــق،دل خونم نکن

من کـــــه مجنــــونم تو مجنــــــــونم نکن

مرد اين بازيچـــــه ديـــــگر نيستـــــــــــم

اين تو و ليلــــاي تو... من نيستم

گفت اي ديــــــوانه ليــــلايت منم

در رگ پنهــــان و پيدايـــــــت منم

سالــــــها با جــــــور ليــــــــلا ســــاختي

من کنـــــارت بــــودم و نشـنــــــــــــاختي

عشـــــق ليــــلا در دلـــــت انداختـــــــــم

صد قمار عشـــــــــق يکجا باختم

کردمـت آواره صحــــــــــــرا نشــد

گفتم عا قـــل مي شوي اما نشد

ســــوختم در حســـرت يـــک يـــــا ربـــت

غيـــــــر ليــــــلا بـــر نيــــامـــــد از لبــــت

روز و شـــــب او را صــــدا کــــردي ولـــي

ديدم امشــــب با مني گفتــم بلي

مطمئن بودم به من سر مي زني

در حريم خانـــــــه ام در مي زني

حال ايـــــن ليــــــــلا که خـوارت کــرده بود

درس عشقـــــش بي قــــــــرارت کرده بود

مــــــــــرد راهـش باش تـــا شــــاهت کنم

صد چو ليــــلا کشته در راهت کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام دوستان شما این وب را در چه حدی میبینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 5,099