loading...
دیوانه وار دوست دارم
حامد بازدید : 75 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)
شايد اصلأ ديگه يادت بره كه مثل قديم جون مني ولي يادت نره خوشبختي الانتو مديون مني وقتي محتاج تو بودم تو فداكاري نكردي حالاوز منو ديدي اما باز كاري نكردي شونه خالي كردي از من باهزار عذر و بهونه دردو دل كردم دوباره با درو ديوار خونه اين فداكاري من رو ديگه جز من كي ميدونه جز توي خوبيامو ديگه يادت نميمونه شايد اصلأ ديگه يادت بره كه مثل قديم جون مني ولي يادت نره خوشبختي الانتو مديون مني
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام دوستان شما این وب را در چه حدی میبینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 5,027