loading...
دیوانه وار دوست دارم

حامد بازدید : 66 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من وعشق تو ولی فاصله ای نیست گفتم که کمی صبرکن و گوش به من کن

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

پرواز عجب عاد ت خوبیست ولی حیف

تو رفتی و دیگر اثرچلچله ای نیست

گفتم که کمی فکر خودم باشم وآن وقت

جز عشق تو در خاطرمن شعله ای نیست

رفتی وخدا پشت وپناهت به سلامت

بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام دوستان شما این وب را در چه حدی میبینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 127
  • بازدید کلی : 5,022