loading...
دیوانه وار دوست دارم
حامد بازدید : 30 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

کاشکی تاریکی میرفت فردا میشد


صبح میشد چشمون تو پیدا میشد


لبای ناز تو با قصه ی عشق


مثل گلهای بهاری وا میشد


تا دلم شکوه رو آغاز میکنه.


دیگه اشکم واسه من ناز میکنه


یادته قول دادی پیشم بمونی


قصه ی عشق زیر گوشم بخونی


نمیدونست دل وامونده ی من


که رسم بی وفایی میدونی


تا دلم شکوه رو آغاز میکنه.


دیگه اشکم واسه من ناز میکنه


هنوز از عشق تو لبریزه تنم


عاشق چشمون ناز تومنم


نمیدونم چرا من هم مثل تو


نمیتونم زیر قولم بزنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام دوستان شما این وب را در چه حدی میبینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 229
  • بازدید کلی : 5,124